avatar Ten blog rowerowy prowadzi wikiyu z miasteczka Łódź. Mam przejechane 9453.65 kilometrów w tym 966.51 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.22 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy wikiyu.bikestats.pl

Maj, 2009

wieczór

Wtorek, 26 maja 2009 · dodano: 28.05.2009 | Komentarze 0

Chojny -> Włókniarzy -> Poniat -> Radogoszcz -> Włókniarzy -> Manu -> Pietryna -> Ruda -> Chojny

Wiecie co... liczba fotoamatorów w twym otoczeniu musi być stała.
Kiedyś z Agatką potrafiłem wychodzić o różnych dziwnych porach i w dziwnych kierunkach, a teraz z Wiciem rundka wieczorna po mieście [zaczęliśmy 20:30, w domu [już sam] byłem o północy]

wreszcie!

Poniedziałek, 25 maja 2009 · dodano: 25.05.2009 | Komentarze 0

Z Chojen na Radogoszcz, potem na Widzew, w końcu do domu naokrętkę.

Cóż... muszę przyznać jedno - nigdy, powtarzam: NIGDY, więcej nie oddam roweru w obce ręce o których nic nie słyszałem.
W czwartek oddałem kółko tylne do serwisu na przeplecenie, "będzie jutro po południu"
w Piątek o szesnastej [w tej ulewie] dotarłem do serwisu a tam... "wie pan, szprychy mi się skończyły, będzie jutro"... w sobote nie miałem możliwości być tam między 9, a 15tą więc i niedziela mi odpadła... brr

wierzę w ludzi

Niedziela, 17 maja 2009 · dodano: 17.05.2009 | Komentarze 0

Z Chojen na Widzew i powrót. Na Śląskiej wpadam w dziurę przy prawie 4 dychach na liczniku, łańcuch wpada jakimś magicznym sposobem między kasetę a szprychy i narazie doliczyłem się 5 pękniętych... dobrze że było blisko domu bo sobie spokojnie doszedłem.

I dziękuję bardzo dwóm szosowcom, jednemu mtbowcowi i jednemu panu w Skodzie Octavii kombi [z Trekiem na dachu] za pytanie czy mogą jakoś pomóc :) Dzięki.

na polibudę

Piątek, 15 maja 2009 · dodano: 15.05.2009 | Komentarze 0

Byłoby szybciej gdyby nie odstawienie kumpla z EEIiA na chińszczyznę czyli jazda w tempie idącego człowieka.

nigdy więcej

Czwartek, 14 maja 2009 · dodano: 14.05.2009 | Komentarze 1

Na początku chcę przeprosić za dwie rzeczy:
1. jest to wpis sumujący wczorajszą i dzisiejszą jazdę, niestety wczoraj został poza domem i nie wiem ile dziś a ile wczoraj wykręciłem
2. Słowa powszechnie uważane za obelżywe będą padać w poniższym tekście.

Zaczynamy

Wracałem dziś niestety bez przedniego oświetlenia z Teofilowa do domu, a było ciemno... cóż, trasa była prosta -> Rojna -> Traktorowa -> Aleksandrowska -> Włókniarzy -> Radwańska -> Politechniki -> Paderewskiego -> dom...

Najpierw Rojną, nieco obawiałem się skręcić w prawo w stronę parku na Zdrowiu bo dalej jest ciemno więc uciekłem w lewo do Aleksandrowskiej, ta ładnie oświetlona i kręciło się przyjemnie, fajny zjazd potem do Włókniarzy i tu miałem być bezpieczny na ścieżce rowerowej...
Skręcam w nią, kawałek jedzie się fajnie ale po kilkuset metrach trafiam na te paskudne ekrany akustyczne i ... nic nie widzę, bo zasłaniają całe światło latarni... ledwo opanowałem rower po najechaniu na jakąś gałąź, a kota zauważyłem dopiero gdy był obok mnie po tym jak odskoczył spod kół... masakra
no ale jadę dalej, tu popis drogowców - kawałek za konstantynowską bodajże jest słupek ze znakiem "pierwszeństwo przejazdu" umieszczony nie w pasie zieleni między ulicą, a ścieżką lecz... już na ścieżce, nie chciałbym mijać się z kimś przy np 30kmh i być zmuszonym np odbić do krawędzi ścieżki... przy dobrym obrocie sprawy trafisz rogiem albo kierą, przy średnim palcami, przy złym to klamka hamulcowa trafi w twoje palce... a ile potem będzie ich szukania po trawniku...
No ale jadę dalej... gdzie mamy popis pięknego ogrodnictwa, gdyż połowa ścieżki jest zajęta przez jakieś krzaki, potem dojeżdżam do ciągu kilku skrzyżowań jedno po drugim przy estakadzie... w sumie są 3 skrzyżowania i 4 jezdnie do przekroczenia - albo ja jestem jakiś wolny/szybki albo to te światła tak zsynchronizowane że musiałem cztery razy się zatrzymywać...
stwierdziłem "kocham ścieżki rowerowe" i zamiast zgodnie z planem dojechać do Pabianickiej i pojechać dalej osiedlem, uciekłem w Radwańską i duże, oświetlone ulice.

Wczorajszy dzień to jazda Chojny -> VI LO -> Chojny -> PŁ-EEIiA -> VI LO -> PŁ-EEIiA -> Hufiec Łódź-Górna,
Dziś: Hufiec Ł-G -> PŁ-EEIiA -> Rojna -> Chojny

aaa i przypadkiem dziś kręcąc się po Łodzi spotkałem Bendusa

dojazdówka

Niedziela, 10 maja 2009 · dodano: 10.05.2009 | Komentarze 0

Bardzo spokojnie i powoli z Chojen do budynku hufca ZHP Łódź-Widzew...
Śląska - Gojawiczyńskiej - wzdłuż torów - Niciarniana - Piłsudskiego i tak samo w drugą stronę.

na siate

Czwartek, 7 maja 2009 · dodano: 08.05.2009 | Komentarze 0

Z Chojen na Rojną i nazad...